Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Boots...
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Superpark" data-source="post: 233713" data-attributes="member: 68210"><p>okej men då så då tycker jag att du gjort helt rätt alla fötter är olika vissa skor passar bara inte.. men då är det nog Casa som gäller för dig!</p><p></p><p>angående storlek är vi alla olika vissa vill ha tighta skor för att inte riskera att glida runt, (själv åkte jag alltid i så smått som möjligt förut, med blå tånaglar som bevis..) för andra är det viktigare att den sitter skönt och att man inte fryser osv.. tycker absolut inte att du ska köpa för små utan satsa då hellre på en halvstorlek större.. när man åker so blir man oftast varm om fötterna och då sväller foten en aning dörför skänare med något större än för små..</p><p></p><p>och jömför inte med vad du har i skor utan pröva dig fram..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Superpark, post: 233713, member: 68210"] okej men då så då tycker jag att du gjort helt rätt alla fötter är olika vissa skor passar bara inte.. men då är det nog Casa som gäller för dig! angående storlek är vi alla olika vissa vill ha tighta skor för att inte riskera att glida runt, (själv åkte jag alltid i så smått som möjligt förut, med blå tånaglar som bevis..) för andra är det viktigare att den sitter skönt och att man inte fryser osv.. tycker absolut inte att du ska köpa för små utan satsa då hellre på en halvstorlek större.. när man åker so blir man oftast varm om fötterna och då sväller foten en aning dörför skänare med något större än för små.. och jömför inte med vad du har i skor utan pröva dig fram.. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Boots...
Tillbaka
Topp