Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Borde jag byta ut mina gamla BentChetler? Åker till Kanada
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Nuovo" data-source="post: 1046459" data-attributes="member: 52375"><p>Pga att jag tänkt resa runt lite innan, och att det kommer bli ett jäkla krångel att skicka all utrustning, har jag bestämt mig för att sälja mina skidor här hemma och skaffa nya där borta.</p><p></p><p>Frågan är bara, vilka borde jag skaffa? Har inte turat extremt mycket med den setupen jag har haft, så tänker lite att jag kanske köper ett par utan gåfunktion. Är det någon som varit i Whistler och omnejd som tycker det är en helt dum idé att inte ha de?</p><p></p><p>Tänker mig i banor som Rocker2, Nocta, Bibby Pro, 4front Renegade. 4front Hoji har jag också tänkt lite på, men de känns som den kan vara lite väl smal, å andra sidan om jag sätter på en turbindning så verkar det nästan vara den optimal setupen. Vad har alla rävar här för favoritskidor att rekommendera? Var ju några år sedan man köpte sina nya...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Nuovo, post: 1046459, member: 52375"] Pga att jag tänkt resa runt lite innan, och att det kommer bli ett jäkla krångel att skicka all utrustning, har jag bestämt mig för att sälja mina skidor här hemma och skaffa nya där borta. Frågan är bara, vilka borde jag skaffa? Har inte turat extremt mycket med den setupen jag har haft, så tänker lite att jag kanske köper ett par utan gåfunktion. Är det någon som varit i Whistler och omnejd som tycker det är en helt dum idé att inte ha de? Tänker mig i banor som Rocker2, Nocta, Bibby Pro, 4front Renegade. 4front Hoji har jag också tänkt lite på, men de känns som den kan vara lite väl smal, å andra sidan om jag sätter på en turbindning så verkar det nästan vara den optimal setupen. Vad har alla rävar här för favoritskidor att rekommendera? Var ju några år sedan man köpte sina nya... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Borde jag byta ut mina gamla BentChetler? Åker till Kanada
Tillbaka
Topp