Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
borgafjäll
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="formoinnehall" data-source="post: 610808" data-attributes="member: 101786"><p>jag har bil och bor i stockholm men mina vänner är upptagna med jobb och sånt, och nu har jag hört om åkningen i borgafjäll! jag är mycket flexibel med med datum, någon gång i februari, kanske bäst att låta det ljusna lite först, fram till tjugonde mars. </p><p></p><p>bäst om du bor i stockholmstrakten så vi kan ses och avgöra om du är dum i huvudet, enligt mig, eller att jag är en idiot, enligt dej.</p><p></p><p>rätt bohemiskt lagd men har feta skidor med riktiga bindningar, armada jj diamir freeride, vad nu det betyder!? OCH stighudar, sändare och sånt. prioriterar ospårat och motorfri stil, men lite skoter och/eller vessla är helt ok.</p><p></p><p>ganska lös plan som du ser, men jag känner ett enormt behov av skidåkning, men vill inte åka till alperna/ nordamerika.</p><p></p><p>vi hörs. </p><p></p><p>kanske.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="formoinnehall, post: 610808, member: 101786"] jag har bil och bor i stockholm men mina vänner är upptagna med jobb och sånt, och nu har jag hört om åkningen i borgafjäll! jag är mycket flexibel med med datum, någon gång i februari, kanske bäst att låta det ljusna lite först, fram till tjugonde mars. bäst om du bor i stockholmstrakten så vi kan ses och avgöra om du är dum i huvudet, enligt mig, eller att jag är en idiot, enligt dej. rätt bohemiskt lagd men har feta skidor med riktiga bindningar, armada jj diamir freeride, vad nu det betyder!? OCH stighudar, sändare och sånt. prioriterar ospårat och motorfri stil, men lite skoter och/eller vessla är helt ok. ganska lös plan som du ser, men jag känner ett enormt behov av skidåkning, men vill inte åka till alperna/ nordamerika. vi hörs. kanske. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
borgafjäll
Tillbaka
Topp