Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Borgafjäll
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="SafeSurfer" data-source="post: 1059275" data-attributes="member: 152879"><p>Hej</p><p>Jag var där förra veckan och då regnade det en hel del. Då det var minus på natten var det hård skare som bar utanför pisten som blev mjuk under dagen då det var plus. På förmiddagen kunde det vara riktigt bra då det tinat men inte var blött men på eftermiddagen var snön för blöt vilket förstörde glidet Det är nog ganska ojämnt med snö med massor på vissa platser och mindre på andra eftersom det både blåst och regnat. Det finns ju snö men föret kan nog variera mycket från dag till dag beroende på temperatur. Om det kommer nysnö och är kallt kan det nog vara riktigt bra. Pisterna var fina tyckte jag.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="SafeSurfer, post: 1059275, member: 152879"] Hej Jag var där förra veckan och då regnade det en hel del. Då det var minus på natten var det hård skare som bar utanför pisten som blev mjuk under dagen då det var plus. På förmiddagen kunde det vara riktigt bra då det tinat men inte var blött men på eftermiddagen var snön för blöt vilket förstörde glidet Det är nog ganska ojämnt med snö med massor på vissa platser och mindre på andra eftersom det både blåst och regnat. Det finns ju snö men föret kan nog variera mycket från dag till dag beroende på temperatur. Om det kommer nysnö och är kallt kan det nog vara riktigt bra. Pisterna var fina tyckte jag. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Borgafjäll
Tillbaka
Topp