Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Börja åka igen, köpa nytt gear!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Yxgone" data-source="post: 904756" data-attributes="member: 126497"><p>Har kontaktat Doughboy, får se vad han säger då =)</p><p>Har även kollat runt ganska mycket själv idag på olika brädor och det som fått mitt intresse är dessa brädor:</p><p></p><p>K2 Raygun</p><p>K2 Brigade</p><p>Burton Blunt</p><p>Burton Clash</p><p>Gnu Carbon Credit</p><p>Flow Era</p><p>Rome Factory rocker</p><p></p><p>Dom är väl lite beginner till advanced brädor, med rocker funktion osv.</p><p>Så vad tycker ni om dessa brädor och märken?</p><p>Vilken längd skulle ni tagit 152 / 153 eller 155 / 156?</p><p></p><p>Jo, sen har jag en fråga också angående blue-tomato sidan.</p><p>På brädorna kan man ju läsa om det är beginner eller advance osv, hur bra stämmer det in?</p><p>Kan jag som nybörjare ta en bräda som är advance till expert eller är den svårare att lära sig med?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Yxgone, post: 904756, member: 126497"] Har kontaktat Doughboy, får se vad han säger då =) Har även kollat runt ganska mycket själv idag på olika brädor och det som fått mitt intresse är dessa brädor: K2 Raygun K2 Brigade Burton Blunt Burton Clash Gnu Carbon Credit Flow Era Rome Factory rocker Dom är väl lite beginner till advanced brädor, med rocker funktion osv. Så vad tycker ni om dessa brädor och märken? Vilken längd skulle ni tagit 152 / 153 eller 155 / 156? Jo, sen har jag en fråga också angående blue-tomato sidan. På brädorna kan man ju läsa om det är beginner eller advance osv, hur bra stämmer det in? Kan jag som nybörjare ta en bräda som är advance till expert eller är den svårare att lära sig med? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Börja åka igen, köpa nytt gear!
Tillbaka
Topp