Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Börja åka park, Armada AR7?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="eHogstrom" data-source="post: 858013" data-attributes="member: 76398"><p>Faktiskt ingen aning för någon som är ny i parken.</p><p>Men jag är supernöjd med mina AR7or iaf. Möjligen lite svårare att hiva runt på rails jämfört med AR6 som jag hade förut. Men det den tappar på rails vinner den i hopp. Väldigt förlåtande i landningar samt att man kan köra bra mkt större än med fjolårets AR6. Vettetusan om jag skulle rekommendera den till en som är helt färsk ute i parken, jag sjv skulle nog vela ha en mjukare skida som är ännu mer lekfull. Men då väger jag in på kring 75kg och tycker fortfarande det är en väldigt lekfull skida men som nybörjare hade jag nog velat ha en ännu mjukare.</p><p></p><p>Alltså en skida som gör bäst av sig i lite mindre hopp och är mjuk. MEN jag vill verkligen inte vara den som säger vad som är rätt och fel så jag utgår från vad jag sjv hade velat ha. Måste också droppa in att AR7an är en ruggigt bra skida och jag är helnöjd så även fast jag sjv hade velat ha en ännu lekfullare skida så tror jag inte att du kommer bli missnöjd om du beställer hem ett par AR7or.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="eHogstrom, post: 858013, member: 76398"] Faktiskt ingen aning för någon som är ny i parken. Men jag är supernöjd med mina AR7or iaf. Möjligen lite svårare att hiva runt på rails jämfört med AR6 som jag hade förut. Men det den tappar på rails vinner den i hopp. Väldigt förlåtande i landningar samt att man kan köra bra mkt större än med fjolårets AR6. Vettetusan om jag skulle rekommendera den till en som är helt färsk ute i parken, jag sjv skulle nog vela ha en mjukare skida som är ännu mer lekfull. Men då väger jag in på kring 75kg och tycker fortfarande det är en väldigt lekfull skida men som nybörjare hade jag nog velat ha en ännu mjukare. Alltså en skida som gör bäst av sig i lite mindre hopp och är mjuk. MEN jag vill verkligen inte vara den som säger vad som är rätt och fel så jag utgår från vad jag sjv hade velat ha. Måste också droppa in att AR7an är en ruggigt bra skida och jag är helnöjd så även fast jag sjv hade velat ha en ännu lekfullare skida så tror jag inte att du kommer bli missnöjd om du beställer hem ett par AR7or. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Börja åka park, Armada AR7?
Tillbaka
Topp