Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Börja åka slalom efter långt uppehåll
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Mountain_Man" data-source="post: 594248" data-attributes="member: 13863"><p>Aha ... du är ute efter att ha kul i pisten. Tyvärr måste jag meddela att det inte är kul i pisten. Många tror att de har kul i pisten men de beror enbart på att de saknar perspektiv och inte ens har varit i närheten av sann glädje! Den glädje du finner i pisten är enbart en syntetisk kortvarig konsumtionslycka som du dyrt köper från ett vinstoptimerat bolag som enbart är intresserat av att tömma din plånbok!</p><p></p><p>Nej, lyft blicken bortom slalompistens hårda karga yta och påbörja ett äventyr som ger dig sann lycka. Den eufori som kan upplevas efter att med egen maskin nått bergets topp och därefter tyngdlöst förenats med naturen i en böljande linje utför sluttningen,det är sann glädje! </p><p></p><p>Och, om du trots allt tror att du kan finna glädje i pisten föreslår jag att du följer LoBoMans inledande goda råd...</p><p></p><p>;-) MM</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mountain_Man, post: 594248, member: 13863"] Aha ... du är ute efter att ha kul i pisten. Tyvärr måste jag meddela att det inte är kul i pisten. Många tror att de har kul i pisten men de beror enbart på att de saknar perspektiv och inte ens har varit i närheten av sann glädje! Den glädje du finner i pisten är enbart en syntetisk kortvarig konsumtionslycka som du dyrt köper från ett vinstoptimerat bolag som enbart är intresserat av att tömma din plånbok! Nej, lyft blicken bortom slalompistens hårda karga yta och påbörja ett äventyr som ger dig sann lycka. Den eufori som kan upplevas efter att med egen maskin nått bergets topp och därefter tyngdlöst förenats med naturen i en böljande linje utför sluttningen,det är sann glädje! Och, om du trots allt tror att du kan finna glädje i pisten föreslår jag att du följer LoBoMans inledande goda råd... ;-) MM [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Börja åka slalom efter långt uppehåll
Tillbaka
Topp