Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Börja plugga - var och til VADDÅ?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="AbramDot" data-source="post: 542454" data-attributes="member: 79611"><p>Jag har pluggat grafisk design och grafisk kommunikation i två år nu. Och jag tycker de är galet kul. Jag har alltid tyckt det har vart kul med grafiska biten och jag kan säga att jag tycker själv att jag är ganska bra på de. Jag vet inte hur du är, men man måste ju ha en estetisk sida. Inget man lär sig direkt. Men om du känner att du har de. Testa! Lovar att du inte kommer ångra dig om du väl börjar. Jag jobbade åt ett företag i höstas. Och varje gång jag satt och grejade med något inom de grafiska hållet tog de 980kr / timmen exkl moms.</p><p></p><p>Nu håller jag på att starta ett eget litet företag som jag tänker sköta via internet och kommer ha en avgift på 29 kr i månaden för webbhotellet. Och så kommer jag ligga på nästan halva priset om man jämför med de flesta företagen. Så pengar drar man ju alltid in om man för jobben vill säga.</p><p></p><p>Men jag rekommenderar dig start grafisk kommunikation / grafisk design.</p><p>Lycka till med allt!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="AbramDot, post: 542454, member: 79611"] Jag har pluggat grafisk design och grafisk kommunikation i två år nu. Och jag tycker de är galet kul. Jag har alltid tyckt det har vart kul med grafiska biten och jag kan säga att jag tycker själv att jag är ganska bra på de. Jag vet inte hur du är, men man måste ju ha en estetisk sida. Inget man lär sig direkt. Men om du känner att du har de. Testa! Lovar att du inte kommer ångra dig om du väl börjar. Jag jobbade åt ett företag i höstas. Och varje gång jag satt och grejade med något inom de grafiska hållet tog de 980kr / timmen exkl moms. Nu håller jag på att starta ett eget litet företag som jag tänker sköta via internet och kommer ha en avgift på 29 kr i månaden för webbhotellet. Och så kommer jag ligga på nästan halva priset om man jämför med de flesta företagen. Så pengar drar man ju alltid in om man för jobben vill säga. Men jag rekommenderar dig start grafisk kommunikation / grafisk design. Lycka till med allt! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Börja plugga - var och til VADDÅ?
Tillbaka
Topp