Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Börja säsong i februari
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="KatarinaSamuelsson" data-source="post: 491347" data-attributes="member: 67925"><p>Jag funderar på att dra ner till Alperna (läs Österrike) för att säsonga. Kan dock inte åka ner innan februari. Så jag undrar om det finns någon möjlighet att hitta ett bra jobb och boende i februari. Bra jobb innebär att jag kan åka skidor på dagarna. Pratar flyttande engelska och tyska, om det nu är någon hjälp för att få jobb. Ska jag satsa på en stor eller en liten ort?</p><p></p><p>Hoppas det finns lite människor med erfarenhet som vill hjälpa till med råd och tips!!!!!</p><p></p><p></p><p>Hälsningar Katarina</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="KatarinaSamuelsson, post: 491347, member: 67925"] Jag funderar på att dra ner till Alperna (läs Österrike) för att säsonga. Kan dock inte åka ner innan februari. Så jag undrar om det finns någon möjlighet att hitta ett bra jobb och boende i februari. Bra jobb innebär att jag kan åka skidor på dagarna. Pratar flyttande engelska och tyska, om det nu är någon hjälp för att få jobb. Ska jag satsa på en stor eller en liten ort? Hoppas det finns lite människor med erfarenhet som vill hjälpa till med råd och tips!!!!! Hälsningar Katarina [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Börja säsong i februari
Tillbaka
Topp