Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Börja säsonga i februari?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Cerik" data-source="post: 1026781" data-attributes="member: 145235"><p>Hej! </p><p></p><p>Jag är en fantastiskt skidintresserad person som för närvarande gör min militärtjänstgöring i Finland vilken slutar 19:e december. På grund av detta kan jag inte åka ner och börja säsonga som de flesta andra gör. Reseledare är egentligen min dröm, men den är ännu mer körd inför denna säsongen. </p><p></p><p>Hur som helst, då varken jag eller min flickvän som för närvarande jobbar inte har något jobb i för nästa halvår så skulle vi båda ha lust med att åka ner i kanske februari och jobba och åka skidor.</p><p></p><p>Är detta möjligt? </p><p></p><p>Förstår att det givetvis är mycket svårare, men är det över huvud taget ens möjligt att fixa jobb och boende mitt i säsongen? Vi skulle ha ungefär en dryg månad på oss att förbereda oss, dvs försöka ta kontakt med olika arbetsgivare och boställen. </p><p></p><p>Tack på förhand! <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":-)" title="Smile :-)" data-smilie="1"data-shortname=":-)" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Cerik, post: 1026781, member: 145235"] Hej! Jag är en fantastiskt skidintresserad person som för närvarande gör min militärtjänstgöring i Finland vilken slutar 19:e december. På grund av detta kan jag inte åka ner och börja säsonga som de flesta andra gör. Reseledare är egentligen min dröm, men den är ännu mer körd inför denna säsongen. Hur som helst, då varken jag eller min flickvän som för närvarande jobbar inte har något jobb i för nästa halvår så skulle vi båda ha lust med att åka ner i kanske februari och jobba och åka skidor. Är detta möjligt? Förstår att det givetvis är mycket svårare, men är det över huvud taget ens möjligt att fixa jobb och boende mitt i säsongen? Vi skulle ha ungefär en dryg månad på oss att förbereda oss, dvs försöka ta kontakt med olika arbetsgivare och boställen. Tack på förhand! :-) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Börja säsonga i februari?
Tillbaka
Topp