Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Börja säsonga i februari?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Cerik" data-source="post: 1026787" data-attributes="member: 145235"><p>Tack för ett så utförligt svar, uppskattas verkligen <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /> </p><p></p><p>Leva på sparpengar kan tyvärr bli svårt för min del då jag i praktiken har så gott som ingen inkomst i nuläget. Jobb är alltså helt klart att föredra, stt gå runt +- 0 vore skönt.</p><p></p><p>Hur ska man börja leta efter jobb nu rekommenderar ni? Leta på alla sorters forum, ringa till eventuella arbetsgivare..? Samma fråga gällande boende ;-)</p><p></p><p>Ursäkta för många frågor, är bara så ivrig haha!</p><p></p><p>Mvh</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Cerik, post: 1026787, member: 145235"] Tack för ett så utförligt svar, uppskattas verkligen :) Leva på sparpengar kan tyvärr bli svårt för min del då jag i praktiken har så gott som ingen inkomst i nuläget. Jobb är alltså helt klart att föredra, stt gå runt +- 0 vore skönt. Hur ska man börja leta efter jobb nu rekommenderar ni? Leta på alla sorters forum, ringa till eventuella arbetsgivare..? Samma fråga gällande boende ;-) Ursäkta för många frågor, är bara så ivrig haha! Mvh [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Börja säsonga i februari?
Tillbaka
Topp