Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Börja säsonga i februari?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="pwallberg" data-source="post: 1027767" data-attributes="member: 134397"><p>Det kan alltid vara knepigt att få jobb och boende såhär sent men jag vet en genväg som jag själv tog :D</p><p></p><p>Jag pluggade på www.insted.se som är en språkskola i CHAMONIX, jag mailade dem och frågade om CSN osv.. fixade det på 2 veckor och så vart både boende och jobb fixat. Man pluggar bara 3 timmar per dag och ibland så "försover" man sig om det är en puderdag <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=";)" title="Wink ;)" data-smilie="2"data-shortname=";)" /></p><p></p><p>De ingår lite lavinkurser o grejer.. värt att kolla om du är lika lat som mig och vill undvika strul ! </p><p></p><p>PM:a mig om du har fler frågor så kan jag göra mitt bästa.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="pwallberg, post: 1027767, member: 134397"] Det kan alltid vara knepigt att få jobb och boende såhär sent men jag vet en genväg som jag själv tog :D Jag pluggade på www.insted.se som är en språkskola i CHAMONIX, jag mailade dem och frågade om CSN osv.. fixade det på 2 veckor och så vart både boende och jobb fixat. Man pluggar bara 3 timmar per dag och ibland så "försover" man sig om det är en puderdag ;) De ingår lite lavinkurser o grejer.. värt att kolla om du är lika lat som mig och vill undvika strul ! PM:a mig om du har fler frågor så kan jag göra mitt bästa. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Börja säsonga i februari?
Tillbaka
Topp