Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Börja tävla i alpint?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Utter" data-source="post: 841484" data-attributes="member: 1008"><p>Skicross har ju faktiskt ett organiserat landslag nuförtiden, så du kan alltid kontakta svenska skidförbundet ang klubbar och så.</p><p>Kostnadsmässigt är det nog samma lika skulle jag tro. Resor och träningsläger betalar du själv tills dess att du har sponsorer som betalar åt dig (eller kommer in i landslaget och får en del gratis iaf). Tveksamt om några klubbar kör med Bingolotter iaf.</p><p>Vet att dom brukar ha en permanent bana och klubb i Branäs, i övrigt är jag tyvärr inte så insatt. Du är väl från Luleåtrakten va? Tommy Eliasson från Boden har ju yttersta ansvaret för Skier-X i Sverige.</p><p></p><p>De flesta är ju gamla raceåkare, men det är bara en bra grund och ingen förutsättning.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Utter, post: 841484, member: 1008"] Skicross har ju faktiskt ett organiserat landslag nuförtiden, så du kan alltid kontakta svenska skidförbundet ang klubbar och så. Kostnadsmässigt är det nog samma lika skulle jag tro. Resor och träningsläger betalar du själv tills dess att du har sponsorer som betalar åt dig (eller kommer in i landslaget och får en del gratis iaf). Tveksamt om några klubbar kör med Bingolotter iaf. Vet att dom brukar ha en permanent bana och klubb i Branäs, i övrigt är jag tyvärr inte så insatt. Du är väl från Luleåtrakten va? Tommy Eliasson från Boden har ju yttersta ansvaret för Skier-X i Sverige. De flesta är ju gamla raceåkare, men det är bara en bra grund och ingen förutsättning. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Börja tävla i alpint?
Tillbaka
Topp