Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Borlänge, sveriges bästa skidstad?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Christiam" data-source="post: 1098386" data-attributes="member: 136280"><p>Nuolja har både toppstuga och öl, Aurora sky station. Samt en av landets bästa turiststationer. </p><p>40år?! 38 om jag får be! </p><p>Givetvis föredrar de flesta en bra dag på Nuolja eller gränsen framför Romme men vi får inte glömma att det är kombinationen av stad och åkning inom 2 mil som här är i fokus. Vart kan jag bo i ett ”ordentligt” samhälle med alla bekvämligheter men ändå kunna åka kvällsåkning några kvällar i veckan utan att det tar upp all tid. Spontant kunna åka iväg för 4-6 åk i pisten och sen åka hem igen. </p><p></p><p>Många städer har en sådan backe men finna det fler än Borlänge som har en i den storleken som Romme? </p><p></p><p>Edit: har Romme kvällsåkning ?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Christiam, post: 1098386, member: 136280"] Nuolja har både toppstuga och öl, Aurora sky station. Samt en av landets bästa turiststationer. 40år?! 38 om jag får be! Givetvis föredrar de flesta en bra dag på Nuolja eller gränsen framför Romme men vi får inte glömma att det är kombinationen av stad och åkning inom 2 mil som här är i fokus. Vart kan jag bo i ett ”ordentligt” samhälle med alla bekvämligheter men ändå kunna åka kvällsåkning några kvällar i veckan utan att det tar upp all tid. Spontant kunna åka iväg för 4-6 åk i pisten och sen åka hem igen. Många städer har en sådan backe men finna det fler än Borlänge som har en i den storleken som Romme? Edit: har Romme kvällsåkning ? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Borlänge, sveriges bästa skidstad?
Tillbaka
Topp