Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Born to ride, B2R, nytt skidmärke
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="OleK" data-source="post: 910624" data-attributes="member: 36337"><p>B2R,Majesty og et par andre merker lages på samme fabrikk i polen. Eneste forskjellen på skiene er grafikken til hvert enkelt merke også tror jeg kanskje de kan velge litt på flexen selv,men stort sett like ski når det kommer til bredder og lengder. </p><p></p><p>Når det kommer til kvalitet så tåler de mye! Det er vel en av få fordeler jeg kan komme med hvertfall. Når flere merker kjører med eksakt samme ski så syns ikke jeg det blir så spennende mere hvertfall,men tror de er lave på pris og som sagt god kvalitet. Så må man jo teste selv hva man liker av ski osv. </p><p></p><p>De henger også litt etter på teknologien da alle skiene har progresiv innsving og ikke taper som de fleste merker nå kommer med om ikke fabrikken har kommet opp med en ny ski før denne vinteren.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="OleK, post: 910624, member: 36337"] B2R,Majesty og et par andre merker lages på samme fabrikk i polen. Eneste forskjellen på skiene er grafikken til hvert enkelt merke også tror jeg kanskje de kan velge litt på flexen selv,men stort sett like ski når det kommer til bredder og lengder. Når det kommer til kvalitet så tåler de mye! Det er vel en av få fordeler jeg kan komme med hvertfall. Når flere merker kjører med eksakt samme ski så syns ikke jeg det blir så spennende mere hvertfall,men tror de er lave på pris og som sagt god kvalitet. Så må man jo teste selv hva man liker av ski osv. De henger også litt etter på teknologien da alle skiene har progresiv innsving og ikke taper som de fleste merker nå kommer med om ikke fabrikken har kommet opp med en ny ski før denne vinteren. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Born to ride, B2R, nytt skidmärke
Tillbaka
Topp