Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Borra skidor med pappersmall
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="mmmod" data-source="post: 1077818" data-attributes="member: 78905"><p>Jag försöker montera om ett par Tyrolia-bindningar med hjälp av pappersmall från bindingfreedom.com (<a href="http://www.bindingfreedom.com/paper-tempaltes/" target="_blank">http://www.bindingfreedom.com/paper-tempaltes/</a>) men det blir för stort avstånd mellan tå och häl. Mina pjäxor är 300 mm och min gissning var att man lägger ihop 300-strecken på båda sidorna, men det blir typ 4 cm för långt!</p><p></p><p>Hur hanterar man dehär mallarna egentligen?!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="mmmod, post: 1077818, member: 78905"] Jag försöker montera om ett par Tyrolia-bindningar med hjälp av pappersmall från bindingfreedom.com ([URL]http://www.bindingfreedom.com/paper-tempaltes/[/URL]) men det blir för stort avstånd mellan tå och häl. Mina pjäxor är 300 mm och min gissning var att man lägger ihop 300-strecken på båda sidorna, men det blir typ 4 cm för långt! Hur hanterar man dehär mallarna egentligen?! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Borra skidor med pappersmall
Tillbaka
Topp