Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Borra skidor med pappersmall
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="waxoff" data-source="post: 1077820" data-attributes="member: 99032"><p>Principen att lägga 300 mot 300 är riktig, om man använder rätt mall... Har du rätt mall? Stämmer hålbilden i övrigt för tå- respektive häldelen på bindningen jämfört med mallen? </p><p></p><p>Exakt vilken modell på bindning är det du har, och vilken mall använder du?</p><p></p><p>Edit, finns en del om ämnet i <a href="https://www.freeride.se/forum/thread.php?t=48290&p=3" target="_blank">den här tråden</a></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="waxoff, post: 1077820, member: 99032"] Principen att lägga 300 mot 300 är riktig, om man använder rätt mall... Har du rätt mall? Stämmer hålbilden i övrigt för tå- respektive häldelen på bindningen jämfört med mallen? Exakt vilken modell på bindning är det du har, och vilken mall använder du? Edit, finns en del om ämnet i [url=https://www.freeride.se/forum/thread.php?t=48290&p=3]den här tråden[/url] [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Borra skidor med pappersmall
Tillbaka
Topp