Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Borra skidor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="havreboll" data-source="post: 1146907" data-attributes="member: 60010"><p>Rekommenderat är att ha en hålbredd mellan. Är du händig med epoxy så går det dock att till och med montera delvis i samma hål. Jag har själv kört en hel säsong (125 dagar) mestadels på en skida monterad så och hade nog kunnat köra 125 dagar till utan problem. Dock är det inget jag att göra utan att ha koll på epoxykemin hyfsat.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="havreboll, post: 1146907, member: 60010"] Rekommenderat är att ha en hålbredd mellan. Är du händig med epoxy så går det dock att till och med montera delvis i samma hål. Jag har själv kört en hel säsong (125 dagar) mestadels på en skida monterad så och hade nog kunnat köra 125 dagar till utan problem. Dock är det inget jag att göra utan att ha koll på epoxykemin hyfsat. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Borra skidor
Tillbaka
Topp