Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Borrade skidor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="DGustafsson" data-source="post: 826517" data-attributes="member: 116008"><p>Som rubriken lyder, borrade skidor?</p><p></p><p>Har en liten fråga angående detta.</p><p></p><p>Vad skulle ni skidvetare säga angående borrade skidor, hur många gånger tål en skida att bli borrad för bindningar innan den är kasserad?</p><p></p><p>Som jag tänker så borde det bli som så att desto fler gånger man borrar en skida, desto instabilare blir den för var gång, större risk att knäckas och dyl.</p><p></p><p>Men sen har jag inte riktigt samma kunskap som andra här på forumet, så vore kul att få svar på tal!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="DGustafsson, post: 826517, member: 116008"] Som rubriken lyder, borrade skidor? Har en liten fråga angående detta. Vad skulle ni skidvetare säga angående borrade skidor, hur många gånger tål en skida att bli borrad för bindningar innan den är kasserad? Som jag tänker så borde det bli som så att desto fler gånger man borrar en skida, desto instabilare blir den för var gång, större risk att knäckas och dyl. Men sen har jag inte riktigt samma kunskap som andra här på forumet, så vore kul att få svar på tal! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Borrade skidor
Tillbaka
Topp