Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Borrdiameter?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Johan_Lindroos" data-source="post: 396435" data-attributes="member: 80352"><p>Tack alla för snabb och bra hjälp!</p><p></p><p>Hasse, jag har träffat på dig i Arcteryxbutiken förra hösten, den kvällen då du var där och Henrik hade med sig dina "specialare". Jag tog en bild på dem som sedan hamnade på hans hemsida. Fina plank måste jag säga!</p><p></p><p>Själv åker jag numera på Purple Haze, och jag gillar dem verkligen. Har ännu bara åkt på dem i Stryn i somras (med duck), och ser fram emot mer lössnö till denna säsong.</p><p></p><p>Jag lade upp några filmer på min blogg som där jag åker lite på, K2 Phat Luv (07/08), Völkl Gotama (07/08), K2 Hell bent (07/08) (polare åker) också. Får gärna kommenteras! Man kan se lite hur olika de beter sig, även om det är olika åk. Jag är inte känslig om jag blir dissad, bara så ni vet... så skriv vad ni ärligt menar.</p><p></p><p><a href="http://www.johanlindroos.blogspot.com/" target="_blank">http://www.johanlindroos.blogspot.com/</a></p><p></p><p>(skidfilmer upplagda 29 okt och 16 nov.)</p><p></p><p></p><p>Dessa 160 cm K2 Phat Luv (06/07) ska min 15-åriga dotter få i julklapp. Med duck stace naturligtvis, det är ett måste! Det är därför jag ska borra dit dem själv. Synd bara att hon inte är så jätteintresserad av skidåkning, men hon kan ju bli... Jag tror att dessa K2 kan passa henne eftersom de är mjuka och barn i den ålderna är mest långa, smala och rangliga, och orkar inte trycka till så hårt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Johan_Lindroos, post: 396435, member: 80352"] Tack alla för snabb och bra hjälp! Hasse, jag har träffat på dig i Arcteryxbutiken förra hösten, den kvällen då du var där och Henrik hade med sig dina "specialare". Jag tog en bild på dem som sedan hamnade på hans hemsida. Fina plank måste jag säga! Själv åker jag numera på Purple Haze, och jag gillar dem verkligen. Har ännu bara åkt på dem i Stryn i somras (med duck), och ser fram emot mer lössnö till denna säsong. Jag lade upp några filmer på min blogg som där jag åker lite på, K2 Phat Luv (07/08), Völkl Gotama (07/08), K2 Hell bent (07/08) (polare åker) också. Får gärna kommenteras! Man kan se lite hur olika de beter sig, även om det är olika åk. Jag är inte känslig om jag blir dissad, bara så ni vet... så skriv vad ni ärligt menar. [URL]http://www.johanlindroos.blogspot.com/[/URL] (skidfilmer upplagda 29 okt och 16 nov.) Dessa 160 cm K2 Phat Luv (06/07) ska min 15-åriga dotter få i julklapp. Med duck stace naturligtvis, det är ett måste! Det är därför jag ska borra dit dem själv. Synd bara att hon inte är så jätteintresserad av skidåkning, men hon kan ju bli... Jag tror att dessa K2 kan passa henne eftersom de är mjuka och barn i den ålderna är mest långa, smala och rangliga, och orkar inte trycka till så hårt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Borrdiameter?
Tillbaka
Topp