Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Bort från mamsen och papsen
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Mandelmassa" data-source="post: 60595" data-attributes="member: 15174"><p>Familjen/slækten åker på ferie til Champoluc v.9. Det skall førståss bli himla kul att åka lite skidor med småsyrrorna och æta långa luncher, kanske lite shopping på eftermiddagen, men innert inne så vet jag att pudret kallar och førr eller senare så måste ju Alagna bli besøkt. Så om det ær någon som håller till i området v. 9 och kan tænka sig att åka någon dag med en enkel sportlovsturist så var inte rædda att sæga till. Behøver helt enkelt lite "sækerhetssællskap".</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mandelmassa, post: 60595, member: 15174"] Familjen/slækten åker på ferie til Champoluc v.9. Det skall førståss bli himla kul att åka lite skidor med småsyrrorna och æta långa luncher, kanske lite shopping på eftermiddagen, men innert inne så vet jag att pudret kallar och førr eller senare så måste ju Alagna bli besøkt. Så om det ær någon som håller till i området v. 9 och kan tænka sig att åka någon dag med en enkel sportlovsturist så var inte rædda att sæga till. Behøver helt enkelt lite "sækerhetssællskap". [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Bort från mamsen och papsen
Tillbaka
Topp