Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Freeride.se
Bort me studsmattetrådarna!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Victors" data-source="post: 337739" data-attributes="member: 50817"><p>Det krävdes att freeride skulle behöva ta åt sig klagomålen för att hemsidan skulle bli en mer anpassad och mycket trevligare sida för varje personlighet! </p><p>Det krävs i princip överallt att folk ska kunna klaga för att det ska bli så bra som möjligt! klagomålen kom ju inte överflöde om man säger så, som jag la märke till så var det bara om:</p><p></p><p>- Allt yngre folk som postade onödiga inlägg och betädde sig j*vligt dåligt dåligt</p><p>- Klagomålen på studdsmattefilmerna som ständigt kommer i överflöde</p><p></p><p>Så kom inte och säg att klagomålen inte var till någon nytta? eller är det bara jag som tycker Freeride.se har blivit en mycket bättre sajt den senaste månaden!?</p><p>Forumet har blivit grymt bra enligt min åsikt när man bland annat kan klicka i dom rubriker som man är intresserad i och vill ha att göra med! =)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Victors, post: 337739, member: 50817"] Det krävdes att freeride skulle behöva ta åt sig klagomålen för att hemsidan skulle bli en mer anpassad och mycket trevligare sida för varje personlighet! Det krävs i princip överallt att folk ska kunna klaga för att det ska bli så bra som möjligt! klagomålen kom ju inte överflöde om man säger så, som jag la märke till så var det bara om: - Allt yngre folk som postade onödiga inlägg och betädde sig j*vligt dåligt dåligt - Klagomålen på studdsmattefilmerna som ständigt kommer i överflöde Så kom inte och säg att klagomålen inte var till någon nytta? eller är det bara jag som tycker Freeride.se har blivit en mycket bättre sajt den senaste månaden!? Forumet har blivit grymt bra enligt min åsikt när man bland annat kan klicka i dom rubriker som man är intresserad i och vill ha att göra med! =) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Freeride.se
Bort me studsmattetrådarna!
Tillbaka
Topp