Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
bostad/kollektiv?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="e-beth" data-source="post: 48305" data-attributes="member: 14095"><p>Hej hej, </p><p></p><p>någon som kan inhysa en liten tjej från sept/okt och fram till mitten av december?</p><p></p><p>Mitt andrahandskontrakt går ut igen och jag vet inte vart jag ska ta vägen nu innan jag drar iväg på säsong. Läget börjar att bli smått akut.</p><p></p><p>Pluggar på chalmers i Gbg, och måste således bo i det området. Vill du tjäna lite extra pengar till din egen säsong så är detta ett grymt sätt. Jag har grym erfarenhet att bo i kollektiv, bo trångt & bo i garage.</p><p>Snälla, allt jag ber om är tak över huvudet i 3 månader!</p><p></p><p>Jag kan tänka mig att bo nästan var som helst, men inte långt bort i änden på hisingen som tex. biskopsgården... </p><p></p><p>Bor i Johanneberg just nu, men fattar att jag inte kan ha sådan tur igen.</p><p></p><p> </p><p>Hjälp!</p><p></p><p>/elisabeth</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="e-beth, post: 48305, member: 14095"] Hej hej, någon som kan inhysa en liten tjej från sept/okt och fram till mitten av december? Mitt andrahandskontrakt går ut igen och jag vet inte vart jag ska ta vägen nu innan jag drar iväg på säsong. Läget börjar att bli smått akut. Pluggar på chalmers i Gbg, och måste således bo i det området. Vill du tjäna lite extra pengar till din egen säsong så är detta ett grymt sätt. Jag har grym erfarenhet att bo i kollektiv, bo trångt & bo i garage. Snälla, allt jag ber om är tak över huvudet i 3 månader! Jag kan tänka mig att bo nästan var som helst, men inte långt bort i änden på hisingen som tex. biskopsgården... Bor i Johanneberg just nu, men fattar att jag inte kan ha sådan tur igen. Hjälp! /elisabeth [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
bostad/kollektiv?
Tillbaka
Topp