Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Bra åkare?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="S-flingan" data-source="post: 96586" data-attributes="member: 36764"><p>Okey....nu får jag faktiskt ta att erkänna att det var så längesen jag var i sälen att jag inte riktigt kan utala mig i frågan! Men det jag tänker på när jag hör sälen är, Gustavbacken upp och ner! Får man inte ut mer av åkningen av att köra nya backar, där du utsätts för nya situationer??? Som i Alperna där du inte behöver köra samma backe mer än 1 gång per dag. Dessutom finns det såååå mycket vackra platser och otroliga möjligheter att få suveränåkning i Sverige....jag har tyvärr inte varit runt så mycket, men jag är ung så det kommer....men alldrig mer Sälen. Om jag inte blir dit tvingad av mina vänner som inte åkt på några år och vill ta en budget-resa. Tillslut vill jag nog säga (lite diplomatiskt) att det kankse inte beror så mycket på "vart" du åker, utan att du hela tiden KÄMPAR för att utvecklas.....men enligt mig så är det inte lika kul att " kämpa" i Sälen!! // Lollo</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="S-flingan, post: 96586, member: 36764"] Okey....nu får jag faktiskt ta att erkänna att det var så längesen jag var i sälen att jag inte riktigt kan utala mig i frågan! Men det jag tänker på när jag hör sälen är, Gustavbacken upp och ner! Får man inte ut mer av åkningen av att köra nya backar, där du utsätts för nya situationer??? Som i Alperna där du inte behöver köra samma backe mer än 1 gång per dag. Dessutom finns det såååå mycket vackra platser och otroliga möjligheter att få suveränåkning i Sverige....jag har tyvärr inte varit runt så mycket, men jag är ung så det kommer....men alldrig mer Sälen. Om jag inte blir dit tvingad av mina vänner som inte åkt på några år och vill ta en budget-resa. Tillslut vill jag nog säga (lite diplomatiskt) att det kankse inte beror så mycket på "vart" du åker, utan att du hela tiden KÄMPAR för att utvecklas.....men enligt mig så är det inte lika kul att " kämpa" i Sälen!! // Lollo [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Bra åkare?
Tillbaka
Topp