Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Bra åkning i Kalifornien?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="22" data-source="post: 908592" data-attributes="member: 67475"><p>Jag pluggar för tillfället i Santa Barbara, strax norr om LA. Min plan var att plugga här under hösten och dra upp och säsonga i Fernie i januari. Nu börjar jag dock fundera på om man kan få det bästa av två världar: fortsätta plugga här, ta hit skidorna, skaffa en bil och dra helgtrippar till olika orter i Kalifornien. Det är framförallt puder jag är på jakt efter, gärna med stighudsturer. Två uppenbara kandidater är ju Mammoth och Lake Tahoe. Är det någon som har varit på de ställena eller någonstans i närheten som kan tipsa/ge omdömen om dem? Lake tahoe har ju några skidorter kring sig, är det någon som har erfarenhet av ett specifikt eller flera ställen och jämförelser? All input är välkommen!</p><p></p><p>Stay rocking!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="22, post: 908592, member: 67475"] Jag pluggar för tillfället i Santa Barbara, strax norr om LA. Min plan var att plugga här under hösten och dra upp och säsonga i Fernie i januari. Nu börjar jag dock fundera på om man kan få det bästa av två världar: fortsätta plugga här, ta hit skidorna, skaffa en bil och dra helgtrippar till olika orter i Kalifornien. Det är framförallt puder jag är på jakt efter, gärna med stighudsturer. Två uppenbara kandidater är ju Mammoth och Lake Tahoe. Är det någon som har varit på de ställena eller någonstans i närheten som kan tipsa/ge omdömen om dem? Lake tahoe har ju några skidorter kring sig, är det någon som har erfarenhet av ett specifikt eller flera ställen och jämförelser? All input är välkommen! Stay rocking! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Bra åkning i Kalifornien?
Tillbaka
Topp