Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Bra åkning i Kalifornien?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Onlytelemark" data-source="post: 908785" data-attributes="member: 63059"><p>Gjorde en säsong i Mammoth pa 80 talet, kom dit i början av oktober, första snön kom veckan efter,,, akte därifran mitten av juni aret därpa, helt ärligt ganska trött pa skidakning, Offpisten i Mammoth haller världsklass, jag har akt skidor i Japan. Nya Zeeland, Sydamerika och Europa och Us/Canada, drog vidare till LA där min flickvän bodde, surfade drog mig fram pa div barjobb och jobb pa byggen i ett ars tid tills det var dags att atervända till europa, sedan pa 90 talet gjorde jag en roadtrip med en kompis för att testa lite udda skidorter, da kom Las Vegas in i bilden, skithäftigt, deras hemsida âr den sämsta jag sett en skidort ha, pistkartan är skit, tror det blir bättre om nagra ar, nya ägare tänker sattsa kraftigt pa nya liftar, nu endast 300m fallhöjd, men med en utbyggnad kan det nog bli ca 500m,, förutsättningar finns, ganska häftigt att köra fran Las Vegas, 25grader varmt genom öknen, för att 45min senare kränga pa sig skidpjäxor,,,,, vad jag gillade med vegas skiresort? mycket folk, ingen akte skidor, alla satt o solade, 1m nysnö, 3 minusgrader,,,</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Onlytelemark, post: 908785, member: 63059"] Gjorde en säsong i Mammoth pa 80 talet, kom dit i början av oktober, första snön kom veckan efter,,, akte därifran mitten av juni aret därpa, helt ärligt ganska trött pa skidakning, Offpisten i Mammoth haller världsklass, jag har akt skidor i Japan. Nya Zeeland, Sydamerika och Europa och Us/Canada, drog vidare till LA där min flickvän bodde, surfade drog mig fram pa div barjobb och jobb pa byggen i ett ars tid tills det var dags att atervända till europa, sedan pa 90 talet gjorde jag en roadtrip med en kompis för att testa lite udda skidorter, da kom Las Vegas in i bilden, skithäftigt, deras hemsida âr den sämsta jag sett en skidort ha, pistkartan är skit, tror det blir bättre om nagra ar, nya ägare tänker sattsa kraftigt pa nya liftar, nu endast 300m fallhöjd, men med en utbyggnad kan det nog bli ca 500m,, förutsättningar finns, ganska häftigt att köra fran Las Vegas, 25grader varmt genom öknen, för att 45min senare kränga pa sig skidpjäxor,,,,, vad jag gillade med vegas skiresort? mycket folk, ingen akte skidor, alla satt o solade, 1m nysnö, 3 minusgrader,,, [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Bra åkning i Kalifornien?
Tillbaka
Topp