Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
bra bergsskidor!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="gnilk" data-source="post: 575829" data-attributes="member: 74174"><p>Hade ProRider som mitt primära val inför köpet av nya skidor, dom åkte ut till förmån av Navis, och jag ångrar det inte en sekund. Jämförde mellan ProRider 184 alt. 190 samt Corvus och Navis. Navis fann jag vara en mycket kivckare skida än 184 ProRider (faktum var att jag heller åker Corvus än 184 ProRider).</p><p></p><p>Testade igenom en hel del annat också.</p><p></p><p>Hade testat både Corvus och Navis och köpte sen Navis.</p><p>Corvus hade varit mitt primära val om jag visste med mig att benen var nytränade i början på säsongen och att jag skulle få +30 dagar...</p><p></p><p>Corvus är en förvånansvärt lättkört skida trots sin längd. </p><p></p><p>Är 172cm, väger in på ca:85kg.</p><p></p><p>Den enda kritiken jag hade mot dem var; "kändes lite osäker att skråa med". Men som en kompis sa, om det är ditt enda problem har du nog köpt rätt skidor.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="gnilk, post: 575829, member: 74174"] Hade ProRider som mitt primära val inför köpet av nya skidor, dom åkte ut till förmån av Navis, och jag ångrar det inte en sekund. Jämförde mellan ProRider 184 alt. 190 samt Corvus och Navis. Navis fann jag vara en mycket kivckare skida än 184 ProRider (faktum var att jag heller åker Corvus än 184 ProRider). Testade igenom en hel del annat också. Hade testat både Corvus och Navis och köpte sen Navis. Corvus hade varit mitt primära val om jag visste med mig att benen var nytränade i början på säsongen och att jag skulle få +30 dagar... Corvus är en förvånansvärt lättkört skida trots sin längd. Är 172cm, väger in på ca:85kg. Den enda kritiken jag hade mot dem var; "kändes lite osäker att skråa med". Men som en kompis sa, om det är ditt enda problem har du nog köpt rätt skidor. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
bra bergsskidor!
Tillbaka
Topp