Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
bra bergsskidor!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="gnilk" data-source="post: 576050" data-attributes="member: 74174"><p>Testade i slutet av säsongen hade då ca: 30-35 dagar i benen och visste jag med mig att jag skulle kunna hålla formen till nästa (denna) säsongen hade jag lätt gått på Corvus. </p><p>Nu är jag "tyvärr" rätt lat av mig plus att jag denna säsong troligen inte kommer får 30+ dagar. Därför valde jag Navis. </p><p></p><p>Tyckte att Corvus var enklare/kvickare/smidigare än ProRider 184.</p><p></p><p>Dock, polaren (kör Movement Goliath) gillade inte Navis, tyckte inte han fick i kanterna ordentligt i pist och hårt, och det kan jag väl iofs ge honom lite rätt i.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="gnilk, post: 576050, member: 74174"] Testade i slutet av säsongen hade då ca: 30-35 dagar i benen och visste jag med mig att jag skulle kunna hålla formen till nästa (denna) säsongen hade jag lätt gått på Corvus. Nu är jag "tyvärr" rätt lat av mig plus att jag denna säsong troligen inte kommer får 30+ dagar. Därför valde jag Navis. Tyckte att Corvus var enklare/kvickare/smidigare än ProRider 184. Dock, polaren (kör Movement Goliath) gillade inte Navis, tyckte inte han fick i kanterna ordentligt i pist och hårt, och det kan jag väl iofs ge honom lite rätt i. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
bra bergsskidor!
Tillbaka
Topp