Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
bra bergsskidor!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ShredTed" data-source="post: 581052" data-attributes="member: 37086"><p>Ja jag spekulerar. Men byggt på åkning och det ovan är min direkta -känsla- (säger alltså inte emot mig själv :P). Har bara svårt att förstå. Sen vet man inte om de som kör stora skidor kört så mycket mindre skidor, många gillar inte alls stora rockrade skidor. Men ta t.ex. problemet att man hamnar längre ut? Märks detta? Och visst, det kanske inte går att beskriva men hur fasen ska ett par 140 i midjan kunna vara smidiga i backen, rent fysiskt sett så är de ju som brädor under fötterna och går emot all natur att dessa, eller mindre extrema fall, inte känns osmidigare än ett par te.x 100-110 i midja?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ShredTed, post: 581052, member: 37086"] Ja jag spekulerar. Men byggt på åkning och det ovan är min direkta -känsla- (säger alltså inte emot mig själv :P). Har bara svårt att förstå. Sen vet man inte om de som kör stora skidor kört så mycket mindre skidor, många gillar inte alls stora rockrade skidor. Men ta t.ex. problemet att man hamnar längre ut? Märks detta? Och visst, det kanske inte går att beskriva men hur fasen ska ett par 140 i midjan kunna vara smidiga i backen, rent fysiskt sett så är de ju som brädor under fötterna och går emot all natur att dessa, eller mindre extrema fall, inte känns osmidigare än ett par te.x 100-110 i midja? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
bra bergsskidor!
Tillbaka
Topp