Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Mountainbike
Bra dämpare till bra pris
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Raent" data-source="post: 188950" data-attributes="member: 38941"><p>Kan vara bra att veta till vilken slags cykling du skall använda gaffeln. Det är stor skillnad mellan en XC och en dirt/street gaffel.</p><p>Men tar för givet att du kör dirt/street.</p><p></p><p>Har för mig att dom rear ut Manitou GoldLabel 1 på CRC (www.chainreactioncycles.com) för 3000kr. Finns i både 80 och 100mm utförande. Riktigt skön gaffel i mitt tycke som väger lite också.</p><p>Annars så finns ju klassikern Marzocchi DirtJumper 3 som brukar kosta mellan 2000kr-2500kr beroende på vart du köper den(actionsports.de brukar ha den relativt billigt).</p><p></p><p>Rockshox kommer ut med en schysst modell snart som heter Argyle, den billigaste versionen av den kommer gå på 3000kr. Den är nog värd att ta en närmare titt på.</p><p></p><p></p><p>Cheers</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Raent, post: 188950, member: 38941"] Kan vara bra att veta till vilken slags cykling du skall använda gaffeln. Det är stor skillnad mellan en XC och en dirt/street gaffel. Men tar för givet att du kör dirt/street. Har för mig att dom rear ut Manitou GoldLabel 1 på CRC (www.chainreactioncycles.com) för 3000kr. Finns i både 80 och 100mm utförande. Riktigt skön gaffel i mitt tycke som väger lite också. Annars så finns ju klassikern Marzocchi DirtJumper 3 som brukar kosta mellan 2000kr-2500kr beroende på vart du köper den(actionsports.de brukar ha den relativt billigt). Rockshox kommer ut med en schysst modell snart som heter Argyle, den billigaste versionen av den kommer gå på 3000kr. Den är nog värd att ta en närmare titt på. Cheers [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Mountainbike
Bra dämpare till bra pris
Tillbaka
Topp