Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Mountainbike
bra dirt till bra pris
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Simonski" data-source="post: 180676" data-attributes="member: 42230"><p>det beror på vart du köper en umf sen ligger priserna ganska bra runt 5 papp men om du spara ca 1000 kr mer så får du en av de bättre umf cyklarna.jag kan komma med mera exakta priser senare under dagen </p><p>men det finns mycket mer än umf kika lite mer så kommer du nog att hitta en bra hojj</p><p></p><p></p><p>men om du ska satsa så tycker jag att de e bättre att köpa en cykel i prisklassen 7000 eller mera. för hojjar som ligger rund 5000 brukar falla ihop efter ett tag så satsa på en bättre cykel direkt så slipper du byta massa delar under tiden du har den cykeln för 5000 (om du köppte en fö 5000)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Simonski, post: 180676, member: 42230"] det beror på vart du köper en umf sen ligger priserna ganska bra runt 5 papp men om du spara ca 1000 kr mer så får du en av de bättre umf cyklarna.jag kan komma med mera exakta priser senare under dagen men det finns mycket mer än umf kika lite mer så kommer du nog att hitta en bra hojj men om du ska satsa så tycker jag att de e bättre att köpa en cykel i prisklassen 7000 eller mera. för hojjar som ligger rund 5000 brukar falla ihop efter ett tag så satsa på en bättre cykel direkt så slipper du byta massa delar under tiden du har den cykeln för 5000 (om du köppte en fö 5000) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Mountainbike
bra dirt till bra pris
Tillbaka
Topp