Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
bra internetsida?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Vogeltorparn" data-source="post: 529477" data-attributes="member: 87233"><p>Jag gjorde som enslow när jag beställt skidor till sambon inför julen. Olimmade. Så svaret på Flygnords fråga är nog nej. De har inte lärt sig ett dugg.</p><p>Jag vill minnas att någon här på forumet ställde frågan till SC varför de inte limmade hålen när de monterade. Han fick svaret att de minsann visste hur en bindning skulle skruvas fast, så de satt utan lim... Ridå!</p><p></p><p>Jag trodde inte att det var limmet som höll fast bindningarna utan skruvarna?! Men det kanske är fel? Något för våra viktjagande turnissar att ta till sig? Spara 20g per skida genom att limma fast bindningarna i stället för att skruva?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Vogeltorparn, post: 529477, member: 87233"] Jag gjorde som enslow när jag beställt skidor till sambon inför julen. Olimmade. Så svaret på Flygnords fråga är nog nej. De har inte lärt sig ett dugg. Jag vill minnas att någon här på forumet ställde frågan till SC varför de inte limmade hålen när de monterade. Han fick svaret att de minsann visste hur en bindning skulle skruvas fast, så de satt utan lim... Ridå! Jag trodde inte att det var limmet som höll fast bindningarna utan skruvarna?! Men det kanske är fel? Något för våra viktjagande turnissar att ta till sig? Spara 20g per skida genom att limma fast bindningarna i stället för att skruva? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
bra internetsida?
Tillbaka
Topp