Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Bra jib-pjäxa?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Zakarias" data-source="post: 181219" data-attributes="member: 36378"><p>Jonathan </p><p></p><p>Gun ar helt klart en battre sko pa alla satt och vis. Betydligt battre innersko, tunnare och styvare foder. Skalet ar betydligt vridstyvare an 1080.</p><p> 1080/SPK ar inte daliga pjaxor i sig. de skilljer sig lite i material gentemot de lite dyrare pjaxorna men till storsta del sa hanger det pa dig och hur du aker, hur mycket du vager, vad for typ av sko som du tycker passar din akning osv.</p><p> Vill du ha en lite mjukare flex sa funkar de alldeles utmarkt. Kor man slut pa innerskon kan man alltid byta ut den senare mot en formsprutad innersko efter natt/nagra ar.</p><p> Det ar inte sa latt att hitta en pjaxa som sitter bra, jag sjalv har stora problem med min fotter, sa testa dig fram genom djungeln sa hittar du alltid en som sitter battre an de andra, sedan arbetar du med skon ett tag och efter nan manad sa brukar de sitta som vanten.</p><p></p><p>Ha det bra?Zacke</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Zakarias, post: 181219, member: 36378"] Jonathan Gun ar helt klart en battre sko pa alla satt och vis. Betydligt battre innersko, tunnare och styvare foder. Skalet ar betydligt vridstyvare an 1080. 1080/SPK ar inte daliga pjaxor i sig. de skilljer sig lite i material gentemot de lite dyrare pjaxorna men till storsta del sa hanger det pa dig och hur du aker, hur mycket du vager, vad for typ av sko som du tycker passar din akning osv. Vill du ha en lite mjukare flex sa funkar de alldeles utmarkt. Kor man slut pa innerskon kan man alltid byta ut den senare mot en formsprutad innersko efter natt/nagra ar. Det ar inte sa latt att hitta en pjaxa som sitter bra, jag sjalv har stora problem med min fotter, sa testa dig fram genom djungeln sa hittar du alltid en som sitter battre an de andra, sedan arbetar du med skon ett tag och efter nan manad sa brukar de sitta som vanten. Ha det bra?Zacke [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Bra jib-pjäxa?
Tillbaka
Topp