Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Bra köp?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="matte_b" data-source="post: 72829" data-attributes="member: 40860"><p>Hej,</p><p>Kan köpa ett par salomon Xscream series med bindningar salomon S811 och stavar från butik för 360 dollar (drygt 2700SEK). Vore detta ett bra köp? Åker max 1 vecka per år, är en hyfsad åkare, åker mest i pisten, hoppar inte mycket. Vet att det är en gammal modell men gillade Xscrem grymt mkt då jag hyrde sådana för typ tre år sedan. Har inte åkt så mycket på senare tid så jag har svårt att jämföra med något. Tacksam för råd.</p><p>//MB</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="matte_b, post: 72829, member: 40860"] Hej, Kan köpa ett par salomon Xscream series med bindningar salomon S811 och stavar från butik för 360 dollar (drygt 2700SEK). Vore detta ett bra köp? Åker max 1 vecka per år, är en hyfsad åkare, åker mest i pisten, hoppar inte mycket. Vet att det är en gammal modell men gillade Xscrem grymt mkt då jag hyrde sådana för typ tre år sedan. Har inte åkt så mycket på senare tid så jag har svårt att jämföra med något. Tacksam för råd. //MB [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Bra köp?
Tillbaka
Topp