Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
bra lagg till tjejer?!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Zakarias" data-source="post: 176393" data-attributes="member: 36378"><p>Disktrasa ar vikten av skidorna den storsta oron? De flesta damskidor vager mindre an motsvarande modell herr. Detta pga av att de flesta damskidor saknar titanalskickten, man anvander sig hellre av glasfiberlager (triaxial K2 exempelvis). </p><p> Sitter tyvarr lite daligt till (Vietnam) for att forklara mer. men om du vill ha ett bra svar fran forumet, beskriv garna vad du vill ha ut av skidorna sa kan nagon sakert ge dig ett bra svar.</p><p></p><p>Till nasta sasong har ALLA marken ett fullt stall med damskidor allt ifran jibb/pist/offpist. </p><p> Har akt pa de flesta damskidor till nasta sasong och jag tycker att volkle supersport (dam) ar ruskit bra + vager ingenting, aven Dynsatar har valdigt bra damskidor. Nu vager jag 75 kg sa det ar lite skillnad, men ak upp till Salen och prova under skidtestar helgen i vinter.</p><p></p><p> PS! Var inte radd for att fraga nagon butik. lycka till</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Zakarias, post: 176393, member: 36378"] Disktrasa ar vikten av skidorna den storsta oron? De flesta damskidor vager mindre an motsvarande modell herr. Detta pga av att de flesta damskidor saknar titanalskickten, man anvander sig hellre av glasfiberlager (triaxial K2 exempelvis). Sitter tyvarr lite daligt till (Vietnam) for att forklara mer. men om du vill ha ett bra svar fran forumet, beskriv garna vad du vill ha ut av skidorna sa kan nagon sakert ge dig ett bra svar. Till nasta sasong har ALLA marken ett fullt stall med damskidor allt ifran jibb/pist/offpist. Har akt pa de flesta damskidor till nasta sasong och jag tycker att volkle supersport (dam) ar ruskit bra + vager ingenting, aven Dynsatar har valdigt bra damskidor. Nu vager jag 75 kg sa det ar lite skillnad, men ak upp till Salen och prova under skidtestar helgen i vinter. PS! Var inte radd for att fraga nagon butik. lycka till [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
bra lagg till tjejer?!
Tillbaka
Topp