Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Bra lavinfilm - klok kille
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="OleK" data-source="post: 1007079" data-attributes="member: 36337"><p>Bra og informativ film. En god porsjon flaks og riktig utstyr reddet han her. Det som skremmer meg en del er ABS sekken hans. At den ikke blåser seg helt opp er ikke heldig. Et større skred og den hadde vært til null hjelp. Ikke første gang jeg ser ABS sekker som blir sånn. Mammut og Snowpulse systemet er bedre der. At ABS også går ut å lover så stor overlevelses ratio i sin markedsføring er ikke heldig. </p><p></p><p>Play safe der ute! Vi har mistet alt for mange likesinnede denne vinteren!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="OleK, post: 1007079, member: 36337"] Bra og informativ film. En god porsjon flaks og riktig utstyr reddet han her. Det som skremmer meg en del er ABS sekken hans. At den ikke blåser seg helt opp er ikke heldig. Et større skred og den hadde vært til null hjelp. Ikke første gang jeg ser ABS sekker som blir sånn. Mammut og Snowpulse systemet er bedre der. At ABS også går ut å lover så stor overlevelses ratio i sin markedsføring er ikke heldig. Play safe der ute! Vi har mistet alt for mange likesinnede denne vinteren! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Bra lavinfilm - klok kille
Tillbaka
Topp