Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Bra offpist i italien?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="FF" data-source="post: 381203" data-attributes="member: 40931"><p>Holy shit...</p><p></p><p>Kan knappast vara bra för turismen där. Kan tänka mig att det sänker antalet besökare med 10% eller så... Alla som har ett intresse av att åka offpist på egen hand kommer ju nu vända sig till något annat land.</p><p></p><p>Betyder alltså detta att om jag knatar över glaciären från chamonix och åker ner mot courmayeur så kan jag åka på rejäla böter för att jag är ute och åker offpist??</p><p></p><p>Eller tar bilen genom tunneln för den delen... Tror courmayeur ingår i chx-liftkortet i år helt och hållet så man kan åka hur mkt man vill på andra sidan mt blanc.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="FF, post: 381203, member: 40931"] Holy shit... Kan knappast vara bra för turismen där. Kan tänka mig att det sänker antalet besökare med 10% eller så... Alla som har ett intresse av att åka offpist på egen hand kommer ju nu vända sig till något annat land. Betyder alltså detta att om jag knatar över glaciären från chamonix och åker ner mot courmayeur så kan jag åka på rejäla böter för att jag är ute och åker offpist?? Eller tar bilen genom tunneln för den delen... Tror courmayeur ingår i chx-liftkortet i år helt och hållet så man kan åka hur mkt man vill på andra sidan mt blanc. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Bra offpist i italien?
Tillbaka
Topp