Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Bra offpist i Sverige - var?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="suomipoika" data-source="post: 146721" data-attributes="member: 43199"><p>Jag känner till Abisko-Riksgränsen axeln någotlunda. Nu har jag blivit intresserad av Kittelfjäll, men är lite osäker. Ramundberget har jag också bekantat mig med men flickorna från hotellet påstod att största delen av offpist åkingen i Ramundberget sker på andra toppar - dvs med helikopter. Så finns det något att åka om man hajkar från liftarna? </p><p></p><p>Kan någon rekomendera någon annan "skidort" åt mig, som är totalt förtjust i Abisko-Björkliden-Riksgränsen-Narvik -axeln men anser att det är dags för omväxling. </p><p></p><p>Jag söker alltså en plats, liten eller stor, där man skulle kunna spendera en vecka i början av april - med bra åk och med snö. Nu pratar vi alltså om skidanläggningar - Kebenkaise etc får jag besöka en anna gång... </p><p></p><p>Jag har inte råd med Norge.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="suomipoika, post: 146721, member: 43199"] Jag känner till Abisko-Riksgränsen axeln någotlunda. Nu har jag blivit intresserad av Kittelfjäll, men är lite osäker. Ramundberget har jag också bekantat mig med men flickorna från hotellet påstod att största delen av offpist åkingen i Ramundberget sker på andra toppar - dvs med helikopter. Så finns det något att åka om man hajkar från liftarna? Kan någon rekomendera någon annan "skidort" åt mig, som är totalt förtjust i Abisko-Björkliden-Riksgränsen-Narvik -axeln men anser att det är dags för omväxling. Jag söker alltså en plats, liten eller stor, där man skulle kunna spendera en vecka i början av april - med bra åk och med snö. Nu pratar vi alltså om skidanläggningar - Kebenkaise etc får jag besöka en anna gång... Jag har inte råd med Norge. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Bra offpist i Sverige - var?
Tillbaka
Topp