Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Bra offpistlagg?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ViktorJ" data-source="post: 25372" data-attributes="member: 15707"><p>Underbara ord, men jag söker et svar, om jag nu är 180 cm och väger 70 då klassas man väl ändå som en "tjej", för den kategorin är väl relativt kort och väger inte så mkt, att väga man är väl ca 85?</p><p></p><p>Så om jag ska ta min första pudersväng är vä pcoket rocket ett bra alternativ, eftersom dom är mjuka och har mkt åkglädje, samtidigt mkt populä`ra så man kan hyra dom lite överallt?</p><p></p><p>MEn dom måste ju funka i pist, en vän har Völk G4 och han säger att det är hårt i pisten, man måste ligga i som fan, det vill jag inte, man ska helst kunna glida lätt där också.</p><p></p><p>?</p><p></p><p>MvH</p><p>¨Viktor</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ViktorJ, post: 25372, member: 15707"] Underbara ord, men jag söker et svar, om jag nu är 180 cm och väger 70 då klassas man väl ändå som en "tjej", för den kategorin är väl relativt kort och väger inte så mkt, att väga man är väl ca 85? Så om jag ska ta min första pudersväng är vä pcoket rocket ett bra alternativ, eftersom dom är mjuka och har mkt åkglädje, samtidigt mkt populä`ra så man kan hyra dom lite överallt? MEn dom måste ju funka i pist, en vän har Völk G4 och han säger att det är hårt i pisten, man måste ligga i som fan, det vill jag inte, man ska helst kunna glida lätt där också. ? MvH ¨Viktor [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Bra offpistlagg?
Tillbaka
Topp