Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Bra ort för att säsonga i franska alperna tack...
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Christie" data-source="post: 216627" data-attributes="member: 65335"><p>Hej alla skibums, jag skulle vilja säsonga i franska alperna efter nyår. Jag har aldrig säsongat förut och har lite svårt att bestämma mig för vilken ort jag vill åka till. Först och främst skulle jag vilja ha tips på vilken ort som skulle kunna passa en förstagångs skibum. Skidåkningen och en charmig atmosfär är viktigast för mig, men det får gärna finnas relativt bra nattliv också. </p><p></p><p>Gärna tips också på hur man lättast skaffar jobb där nere. Pluggar franska just nu och det vore ju kul att få användning för det. Alla tips är hjärtligt välkomna!</p><p></p><p>Kristina</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Christie, post: 216627, member: 65335"] Hej alla skibums, jag skulle vilja säsonga i franska alperna efter nyår. Jag har aldrig säsongat förut och har lite svårt att bestämma mig för vilken ort jag vill åka till. Först och främst skulle jag vilja ha tips på vilken ort som skulle kunna passa en förstagångs skibum. Skidåkningen och en charmig atmosfär är viktigast för mig, men det får gärna finnas relativt bra nattliv också. Gärna tips också på hur man lättast skaffar jobb där nere. Pluggar franska just nu och det vore ju kul att få användning för det. Alla tips är hjärtligt välkomna! Kristina [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Bra ort för att säsonga i franska alperna tack...
Tillbaka
Topp