Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Bra orter nära Geneve
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="aelgen" data-source="post: 513116" data-attributes="member: 91621"><p>Kan tipsa om Megeve. Tar exakt 1 timma från flygplatsen tills du står vid liften, ännu snabbare om du bara ska åka över dagen då det finns en lift lite längre ner med dagparkering. Orörd puder kan vara svårt, dock har det snöat in i helvete mycket de senaste dagarna så det finns hopp än. Jag har åkt väldigt mycket där då jag bodde i geneve och accessen är grymt smidig. Passar nog din mor mycket lämpligt och så är maten i toppklass. Dock är det dyrt som fan, så bered dig på det.</p><p></p><p>Finns 2 parker, 1 nybörjar vänlig och sen 1 som är typ mellan svår. Finns en hel del ställen att åka utanför med minimal mängd knallande.</p><p></p><p>Chamonix är ju annars också jävligt nära geneve. I princip motorväg hela vägen upp i byn. Var ett tag sen jag åkte dit men det tar väl lite över 1 timma att åka upp där skulle jag tro, dock är det garanterat mer folk där än i megeve.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="aelgen, post: 513116, member: 91621"] Kan tipsa om Megeve. Tar exakt 1 timma från flygplatsen tills du står vid liften, ännu snabbare om du bara ska åka över dagen då det finns en lift lite längre ner med dagparkering. Orörd puder kan vara svårt, dock har det snöat in i helvete mycket de senaste dagarna så det finns hopp än. Jag har åkt väldigt mycket där då jag bodde i geneve och accessen är grymt smidig. Passar nog din mor mycket lämpligt och så är maten i toppklass. Dock är det dyrt som fan, så bered dig på det. Finns 2 parker, 1 nybörjar vänlig och sen 1 som är typ mellan svår. Finns en hel del ställen att åka utanför med minimal mängd knallande. Chamonix är ju annars också jävligt nära geneve. I princip motorväg hela vägen upp i byn. Var ett tag sen jag åkte dit men det tar väl lite över 1 timma att åka upp där skulle jag tro, dock är det garanterat mer folk där än i megeve. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Bra orter nära Geneve
Tillbaka
Topp