Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Bra paketpris för en medelgod åkare?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="vira" data-source="post: 847179" data-attributes="member: 120138"><p>Jag gick in på Women skis package och trodde givet att alla damskidor skulle komma upp men icke...</p><p>Så nu ploppade fler damskidor upp på Allmountain.</p><p>Jag tar tillbaks att det var lite utbud ;-)</p><p></p><p>Så nu är jag inne på:</p><p>Völkl Attiva Sol</p><p>Rossignol Attraxion III</p><p>K2 One Luv</p><p></p><p>Sen läste jag att Rossignol Attraxion I är för avancerade åkare. Stämmer det? För de var ju såklart väldigt billiga för och vara för avancerade åkare.</p><p></p><p>De ska funka att åka både sakta (har småbarn att hålla sällskap i backen) och även åka fort (när jag är själv). De behöver vara lite förlåtande när man inte har rätt teknik men även att man kan utvecklas till riktigt bra åkare med bra carving i högre farter utan att jag ska behöva byta upp mig med nya skidor.</p><p>Sen är det skönt om de funkar bra i offpist oxå när tillfälle ges.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="vira, post: 847179, member: 120138"] Jag gick in på Women skis package och trodde givet att alla damskidor skulle komma upp men icke... Så nu ploppade fler damskidor upp på Allmountain. Jag tar tillbaks att det var lite utbud ;-) Så nu är jag inne på: Völkl Attiva Sol Rossignol Attraxion III K2 One Luv Sen läste jag att Rossignol Attraxion I är för avancerade åkare. Stämmer det? För de var ju såklart väldigt billiga för och vara för avancerade åkare. De ska funka att åka både sakta (har småbarn att hålla sällskap i backen) och även åka fort (när jag är själv). De behöver vara lite förlåtande när man inte har rätt teknik men även att man kan utvecklas till riktigt bra åkare med bra carving i högre farter utan att jag ska behöva byta upp mig med nya skidor. Sen är det skönt om de funkar bra i offpist oxå när tillfälle ges. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Bra paketpris för en medelgod åkare?
Tillbaka
Topp