Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Bra pistbräda med inslag av park
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Syrdi" data-source="post: 1147681" data-attributes="member: 117163"><p>Hej! Har insett att jag behöver byta bräda. Har idag en Forum Youngblood Double Dog 154 eller om det var 156.</p><p>Det är nog tyvärr bara inse att parken inte är där jag lägger mest tid, så nu vill jag ha en skön pistbräda som fungerar i parken också. </p><p>Min forum bräda upplever jag ganska ostadig i lite högre hastigheter, en tendens att vobbla.</p><p></p><p>Info:</p><p>28år</p><p>183cm</p><p>95kg</p><p>43-44 skostl</p><p>Burton Cartel bindningar</p><p>Åkt i många år från och till. Men tyvärr alldeles för få dagar.</p><p></p><p>Bör jag gå upp i längd? tänker typ 162?</p><p></p><p>Tips på brädor??</p><p></p><p>Har kollat lite på Capita Defenders Of Awesome, skulle det va något för mig?</p><p>Burton? Custom?</p><p></p><p>Tacksam för all hjälp.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Syrdi, post: 1147681, member: 117163"] Hej! Har insett att jag behöver byta bräda. Har idag en Forum Youngblood Double Dog 154 eller om det var 156. Det är nog tyvärr bara inse att parken inte är där jag lägger mest tid, så nu vill jag ha en skön pistbräda som fungerar i parken också. Min forum bräda upplever jag ganska ostadig i lite högre hastigheter, en tendens att vobbla. Info: 28år 183cm 95kg 43-44 skostl Burton Cartel bindningar Åkt i många år från och till. Men tyvärr alldeles för få dagar. Bör jag gå upp i längd? tänker typ 162? Tips på brädor?? Har kollat lite på Capita Defenders Of Awesome, skulle det va något för mig? Burton? Custom? Tacksam för all hjälp. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Bra pistbräda med inslag av park
Tillbaka
Topp