Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Bra pjäxor för offpist ?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Blidee" data-source="post: 844777" data-attributes="member: 76971"><p>Kommer du bara åka inbounds eller även tura lite? Isf kan jag rekommendera BD Factor, är sjukt nöjd med mina.</p><p></p><p>Om det är en ren alpinsko du är ute efter så finns det ju massa att välja på. Ett progressivt, lite mjukare flex är ju skönt när man åker puder och skönt att inte ha ett helt stumt flex när man köttar uppåkt också. Du kan ju kolla på Fulltilts freerideserie t.ex.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Blidee, post: 844777, member: 76971"] Kommer du bara åka inbounds eller även tura lite? Isf kan jag rekommendera BD Factor, är sjukt nöjd med mina. Om det är en ren alpinsko du är ute efter så finns det ju massa att välja på. Ett progressivt, lite mjukare flex är ju skönt när man åker puder och skönt att inte ha ett helt stumt flex när man köttar uppåkt också. Du kan ju kolla på Fulltilts freerideserie t.ex. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Bra pjäxor för offpist ?
Tillbaka
Topp