Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Bra pjäxor m. inserts till pojken ?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Tele777" data-source="post: 1320406" data-attributes="member: 175082"><p>Tack för inputen !</p><p></p><p>Låter klokt. Vi provar pjäxorna idag eller i morgon och jag ska tänka ett varv till.</p><p>Är de för hårda eller höga (vilket jag tänker att de förmodligen är) men sitter bra finns det ju Salomon med 90-flex.</p><p>Pojken åker ju väldigt mycket i hopp osv. så ett par mjukare pjäxor verkar ju vara mer passande.</p><p></p><p>Blir ju knöligt med allt skickande av paket fram och tebax, men bor man långt bort från en skidbutik så är det verkligheten.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Tele777, post: 1320406, member: 175082"] Tack för inputen ! Låter klokt. Vi provar pjäxorna idag eller i morgon och jag ska tänka ett varv till. Är de för hårda eller höga (vilket jag tänker att de förmodligen är) men sitter bra finns det ju Salomon med 90-flex. Pojken åker ju väldigt mycket i hopp osv. så ett par mjukare pjäxor verkar ju vara mer passande. Blir ju knöligt med allt skickande av paket fram och tebax, men bor man långt bort från en skidbutik så är det verkligheten. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Bra pjäxor m. inserts till pojken ?
Tillbaka
Topp