Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Bra pris på twintip-skidor?!!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Sudde" data-source="post: 17862" data-attributes="member: 28455"><p>Hejsan!</p><p></p><p>Var ute på stan igår och kollade på lite rea-skidor... Är inte så insatt, och har inte åkt så mycket, men jag har tänkt att köpa ett par twintip-skidor...</p><p></p><p>Jag hittade ett par salomon, teneighty tror jag att dom hette. Dom hade inkl. bindn. kostat 3000:- och nu kostade dom 2000:- </p><p>Är det bra pris??!!</p><p></p><p>Till saken hör att jag inte kör speciellt ofta, så jag behöver inga värstinggrejer....</p><p></p><p>Tacksam för svar!!!</p><p></p><p>Mvh.</p><p>/Sudde</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Sudde, post: 17862, member: 28455"] Hejsan! Var ute på stan igår och kollade på lite rea-skidor... Är inte så insatt, och har inte åkt så mycket, men jag har tänkt att köpa ett par twintip-skidor... Jag hittade ett par salomon, teneighty tror jag att dom hette. Dom hade inkl. bindn. kostat 3000:- och nu kostade dom 2000:- Är det bra pris??!! Till saken hör att jag inte kör speciellt ofta, så jag behöver inga värstinggrejer.... Tacksam för svar!!! Mvh. /Sudde [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Bra pris på twintip-skidor?!!
Tillbaka
Topp