Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Bra, prisvärda googles till 13-åring
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="PatrickSthlm" data-source="post: 1085588" data-attributes="member: 133353"><p>Hej!</p><p></p><p>Talar av egen erfarenhet. Sitter själv på många produkter från Everest/Soc då man nu är lite äldre och visare och förstår att man inte alltid får mer för pengarna bara för att det är ett flashigt märke på grejerna. </p><p></p><p>Jag kommer även ihåg hur märkesmedveten man var när man var ung. Ur det perspektivet så tycker jag att trådskaparen skall ha lite is i magen och använda prisjakt för att söka efter bra erbjudande på framförallt Smith I/O eller I/OX. Går att hitta för under 1000kr om man har lite flyt. Köpte själv I/OX för 750kr inkl frakt från amazon. Även fast everest kommer funka mer eller mindre lika bra så kommer han bli gladare för ett par märkesgoogles. Och med all respekt för att ett par hundralappar har olika mkt värde beroende på i vilken ekonomisk sitaution.</p><p></p><p>Slår du till på Everest så missa inte deras 20% rabatt på vinterrean för medlemmar. </p><p></p><p><a href="https://www.amazon.co.uk/gp/product/B00T3KKHSI?ie=UTF8&tag=pric097-21&linkCode=xm2&camp=1634&creativeASIN=B00T3KKHSI" target="_blank">https://www.amazon.co.uk/gp/product/B00T3KKHSI?ie=UTF8&tag=pric097-21&linkCode=xm2&camp=1634&creativeASIN=B00T3KKHSI</a></p><p></p><p>Här får du tex ett par oakley crowbar med PRIZM Sapphire för 60 pund plus frakt. Står rose i beskrivningen men de bekräftar flera gånger att det är sapphire. Inte nyaste bågen men helt ok och ett kap med den linsen tycker jag.</p><p></p><p>Mvh</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="PatrickSthlm, post: 1085588, member: 133353"] Hej! Talar av egen erfarenhet. Sitter själv på många produkter från Everest/Soc då man nu är lite äldre och visare och förstår att man inte alltid får mer för pengarna bara för att det är ett flashigt märke på grejerna. Jag kommer även ihåg hur märkesmedveten man var när man var ung. Ur det perspektivet så tycker jag att trådskaparen skall ha lite is i magen och använda prisjakt för att söka efter bra erbjudande på framförallt Smith I/O eller I/OX. Går att hitta för under 1000kr om man har lite flyt. Köpte själv I/OX för 750kr inkl frakt från amazon. Även fast everest kommer funka mer eller mindre lika bra så kommer han bli gladare för ett par märkesgoogles. Och med all respekt för att ett par hundralappar har olika mkt värde beroende på i vilken ekonomisk sitaution. Slår du till på Everest så missa inte deras 20% rabatt på vinterrean för medlemmar. [URL]https://www.amazon.co.uk/gp/product/B00T3KKHSI?ie=UTF8&tag=pric097-21&linkCode=xm2&camp=1634&creativeASIN=B00T3KKHSI[/URL] Här får du tex ett par oakley crowbar med PRIZM Sapphire för 60 pund plus frakt. Står rose i beskrivningen men de bekräftar flera gånger att det är sapphire. Inte nyaste bågen men helt ok och ett kap med den linsen tycker jag. Mvh [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Bra, prisvärda googles till 13-åring
Tillbaka
Topp