Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Bra processor för HD?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="FilleJ" data-source="post: 579450" data-attributes="member: 53905"><p>Det finns andra quad allternativ. Amd phenom II x4 blir mycket billigare räkna med typ 6-7k för en hyffsad dator. i5an som även den nämnts ovan är en quad som tar nästan alla phenom II cpuer och är billigare än i7an men iaf dom tester jag har hittat visar att i7an är snabbast. Sen finns det ju intel core 2 quad. Jag tror nog att alla dom ska fixa att redigera hd. </p><p>Men som sagt kolla om du har någon polare som kan bygga så sparar du garanterat pengar. Då kan du springa in på komplett eller netonnet och kolla lite priser. Du har bla dator i delar på komplett eller uppgraderings paket.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="FilleJ, post: 579450, member: 53905"] Det finns andra quad allternativ. Amd phenom II x4 blir mycket billigare räkna med typ 6-7k för en hyffsad dator. i5an som även den nämnts ovan är en quad som tar nästan alla phenom II cpuer och är billigare än i7an men iaf dom tester jag har hittat visar att i7an är snabbast. Sen finns det ju intel core 2 quad. Jag tror nog att alla dom ska fixa att redigera hd. Men som sagt kolla om du har någon polare som kan bygga så sparar du garanterat pengar. Då kan du springa in på komplett eller netonnet och kolla lite priser. Du har bla dator i delar på komplett eller uppgraderings paket. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Bra processor för HD?
Tillbaka
Topp