Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Bra processor för HD?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ST90" data-source="post: 583675" data-attributes="member: 49616"><p>Svar: ja, den klarar att redigera HD bra. Grejen är den att det beror helt och hållet på vilken sorts HD det är inspelat i, vissa format är tyngre än andra och kräver därmed bättre datorer. Men många format räcker det med en core2duo för att klara av det, men i7 är ju helt klart ett säkert kort och hade jag haft pengarna hade jag köpt direkt om jag var du.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ST90, post: 583675, member: 49616"] Svar: ja, den klarar att redigera HD bra. Grejen är den att det beror helt och hållet på vilken sorts HD det är inspelat i, vissa format är tyngre än andra och kräver därmed bättre datorer. Men många format räcker det med en core2duo för att klara av det, men i7 är ju helt klart ett säkert kort och hade jag haft pengarna hade jag köpt direkt om jag var du. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Bra processor för HD?
Tillbaka
Topp