Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Bra puckelskidor?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Tobbe021" data-source="post: 621533" data-attributes="member: 81982"><p>Behöver lite skidtips. </p><p></p><p>Har börjat åka puckel denna säsong, började med det för att jag tyckte det var drygt att behöva undvika puckel områden men nu när jag börjar få in lite teknik så tycker jag det är riktigt kul. Och det har hjälpt mig enormt med min övriga åkning.</p><p></p><p>Så nu är jag lite på jakt efter ett par bra skidor för puckelkörning. Åker på Armada JJ just nu och dom känns väldigt fel för puckelpist. </p><p></p><p>Vill gärna ha puckelskidorna i parken också, så ett par skidor för puckel men som funkar bra i parken vore väldigt fint med lite feedback på.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Tobbe021, post: 621533, member: 81982"] Behöver lite skidtips. Har börjat åka puckel denna säsong, började med det för att jag tyckte det var drygt att behöva undvika puckel områden men nu när jag börjar få in lite teknik så tycker jag det är riktigt kul. Och det har hjälpt mig enormt med min övriga åkning. Så nu är jag lite på jakt efter ett par bra skidor för puckelkörning. Åker på Armada JJ just nu och dom känns väldigt fel för puckelpist. Vill gärna ha puckelskidorna i parken också, så ett par skidor för puckel men som funkar bra i parken vore väldigt fint med lite feedback på. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Bra puckelskidor?
Tillbaka
Topp